maanantai 3. kesäkuuta 2013

Ohjaajat 2013


Nimeni on Markku ja toimin leirinjohtajana teatterileiri NOSTEella. Loma-aikojen ulkopuolella olen töissä Karakallion nuorisotilalla. Kesäisin rentoudun moottoripyörän selässä tai vaeltamalla Lapin erämaassa. Muuten vapaa-aikani menee tietokoneiden, lukemisen ja kuntoilun merkeissä. Mahtavaa päästä tekemään teatteria rennolla kesäfiiliksellä ja hyvässä porukassa.




Moikka,  
Olen Artturi ja töissä Kalajärven nuorisotilalla. Tykkään kitaroista, luonnosta ja kesästä. Leirit on ihan parhaita!


Heips, 
Olen Jenni ja toimin nuorisonohjaajanaSaunalahden nuorisotilalla ja leirillämme ohjaan osan tulevista mahtavista tuotoksista. Nuorisotilan ulkopuolella teen työtä mm. laulajana, näyttelijänä, ilmapallotaikurina ja kasvomaalaajana. Saatan yllättää myös Onni Oravana, Apsi Apinana tai vaikkapa Jokereiden Ottona. Leiriltä toivon mahtavan hauskaa luovuuden kukkimista ja mukavaa yhdessä tekemistä.  
  




Moips, 
Olen Mimmi ja työskentelen nuorten tieto- ja neuvontapiste yESBOxissa kauppakeskus Isossa Omenassa. Odotan innolla leiriämme, koska näytelmien ja esitysten tekeminen ja niihin valmistautuminen ei voi olla tylsää.
  











Moikka, 
Olen  ja työskentelen Kauklahden nuorisotilalla. Vapaa-ajallani nautin tenniksen pelaamisesta ja tanssimisesta. Odotan innolla leiriämme ja teihin tutustumista.










Moi!
Olen Kaisa ja työskentelen Karakallion nuorisotilalla. Tykkään kissoista ja matkustelusta! Nähdään leirillä! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti